Έχουμε συνηθίσει να διακρίνουμε την εποχικότητα στην διάθεση καταναλωτικών προϊόντων όμως εποχικότητα διέπει και κάποια είδη ασφαλιστικών υπηρεσιών.

Η φύση πολλών επαγγελμάτων και επιχειρήσεων κάνει την αίσθηση της ασφάλισης πιο έντονη σε συγκεκριμένες περιόδους.

Αυτές οι περίοδοι είναι μια ευκαιρία για τους Διαμεσολαβητές, είτε μέσω συστάσεων είτε ακόμα μέσω ψυχρής εξεύρεσης, για να προσπαθήσουν να «ανοίξουν» συγκεκριμένες αγορές προωθώντας συγκεκριμένα προϊόντα η ανάγκη των οποίων είναι πολύ πιο αισθητή αυτή την εποχή από τους υποψήφιους πελάτες.

Μιλάμε φυσικά για προϊόντα όπως ταξιδιωτική ασφάλιση, αστική ευθύνη ξενοδοχείων ή ενοικιαζόμενων κατοικιών και δωματίων, ακόμη και συμβόλαια πυρός για τις αντίστοιχες επιχειρήσεις, τα οποία, όπως πολύ καλά γνωρίζουν οι Διαμεσολαβητές αποτελούν πολύ ενδιαφέρουσα πηγή υποψήφιων πελατών.

Οι συγκεκριμένοι επαγγελματικοί χώροι ανοίγουν το διάστημα Απριλίου – Οκτωβρίου ενώ συχνά αν είναι ανοιχτοί υπολειτουργούν το χειμώνα οπότε αυτήν την περίοδο δημιουργείται για αυτούς περισσότερη αίσθηση της ανάγκης.

Παράλληλα, ο κλάδος της υποχρεωτικής ασφάλισης σκαφών, παρότι προφανώς λόγω της ύφεσης έχει λιγότερη ζήτηση απ’ ότι στο παρελθόν, όπως και οι επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων, είναι τομείς που επίσης έχουν εποχικό ενδιαφέρον.

Συνήθως αυτό που λείπει είναι τη σωστή στιγμή, δηλαδή στην αρχή της περιόδου κάποιος να ενεργοποιήσει όσο πιο άμεσα και έντονα μπορεί τις γνωριμίες από το πελατολόγιό του ή ακόμα και να αναζητήσει επαγγελματικές λίστες «ψυχρής εξεύρεσης».

Μια πρόταση για παράδειγμα είναι, λίστες από τις περιοχές που του είναι πιο οικείες ως περιοχές διακοπών. Έτσι, κάνοντας έναν όγκο τηλεφωνημάτων και στηριζόμενος στο νόμο των μεγάλων αριθμών και της στατιστικής, που παντα επιβεβαιώνεται, να προσπαθήσει να κλείσει έναν ικανό όγκο παρουσιάσεων ώστε το αποτέλεσμα να τον ικανοποιήσει.

Διότι το όφελος δεν είναι μόνο η πώληση των συγκεκριμένων υπηρεσιών αλλά η δημιουργία πελατολογίου που τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο, όταν ίσως η οικονομική δυνατότητα των συγκεκριμένων πελατών είναι καλύτερη λόγω των εργασιών της τουριστικής περιόδου, μπορεί να δώσει την ευκαιρία επαναπώλησης άλλων προϊόντων, όπως προϊόντα ζωής.

Το σημαντικότερο λοιπόν είναι, να μην χαθεί ο χρόνος. Ο Διαμεσολαβητής να αρπάξει την ευκαιρία και να τολμήσει σημαντικό όγκο τηλεφωνημάτων – και να είναι σίγουρος ότι κατόπιν, το αποτέλεσμα θα τον δικαιώσει.

Πηγή:  underwriter.gr

CategoryΓενικά
Write a comment: