Ψάξαμε στοιχεία μιας έρευνας για τις ασφαλιστικές εταιρίες από το Monitor, που είναι μία online μηχανή αναζήτησης αναφορών που καταγράφει σε πραγματικό χρόνο δημοσιεύσεις από ελληνικά news sites, blogs, forums και Έλληνες χρήστες social media (Facebook, Twitter, youtube κ.λ.π). Ορισμένοι από τους πελάτες της monitor είναι η COSMOTE, Η Εθνική Τράπεζα, τα Jumbo, ο ΟΤΕ, η Αλλατίνη, η L’OREAL, ο Γερμανός, η OgilvyOne κ.α.
Γεγονός είναι πως η εικόνα των ασφαλιστικών εταιριών συνδέεται με πολλά άλλα και με τις πωλήσεις τους, για αυτό και δεν μπορούν να αφήνουν στη τύχη το πως εμφανίζονται στο INTERNET. Όσα καταγράφει η monitor για τις τάσεις της αγοράς, τους καταναλωτές και συνήθειες τους, έχουν άμεσο ενδιαφέρον για τις ασφαλιστικές εταιρίες.
Η Monitor (monitor.netsteps.gr) κατέγραψε την εικόνα του ασφαλιστικού κλάδου στο INTERNET το διάστημα Ιαν. – Αυγ. 2017 και τα «ανέβασε» το Σεπτέμβριο. Αναφέρουν ότι «κατά την έρευνά μας μελετήσαμε τις αναφορές από περίπου 3,4 εκατομμύρια online πηγές: news sites, blogs, Facebook pages, Twitter κ.λ.π. Συμπεριλάβαμε 12 από τις μεγάλες ασφαλιστικές και ο συνολικός όγκος των αναφορών για τις 12 εταιρίες έφτασε τις 56,500 αναφορές περίπου…».
Το κέρδος από τα στοιχεία είναι ότι κάποιος μπορεί να καταγράψει τα σωστά benchmarks, να έχει εικόνα ποιος, πού, πότε και γιατί, να στήσει νέα PR στρατηγική κ.λ.π.
Από όσα παρατήρησε το www.nextdeal.gr επισημαίνει ότι τα σχόλια χρηστών στα official Facebook Pages, οι διαγωνισμοί, τα νέα προγράμματα, οι συνεργασίες και χορηγίες έχουν σημαντικό ρόλο στις αναφορές για τις εταιρίες. Παρατηρήσαμε ακόμα ότι το Facebook παίζει και θα παίξει ρόλο στο μέλλον όπως και ειδησεογραφικά μέσα και τα blogs.
Όλα βέβαια είναι προς εξέταση όπως ο όγκος αναφορών, η σημαντικότητα, η πηγή αναφοράς κ.α. Ένα άλλο θέμα είναι το αποτέλεσμα της έρευνας, το σχετικό με το περιεχόμενο της αναφοράς, εάν είναι θετικό ή αρνητικό. Οι θετικές αναφορές για τις 12 εταιρίες είναι από 20% έως 37% (ΝΝ, ERGO =37% και INTERAMERICAN ANYTIME 29%, ΕΘΝΙΚΗ 20%, ALLIANZ 29%, AIG 30%, METLIFE 30%, AXA 35%, GENERALI 35%, EUROLIFE 36%, INTERAMERICAN 36%, MINETTA 36%). Οι ουδέτερες στάσεις των απόψεων κυμαίνονται από 63% ΝΝ-ERGO έως 80% ΕΘΝΙΚΗ… Εδώ έχουν να κάνουν αρκετή δουλειά για βελτίωση που μετράει και σε πωλήσεις.
Τέλος να αναφέρουμε πριν τα δείτε μόνοι σας στο monito.gr ότι στους influencers του κλάδου, τους top 10 χρήστες ή μέσα που περισσότερο δημοσίευσαν για τον κλάδο, news sites και blogs επικεφαλής, πρώτο είναι το NEXTDEAL, δεύτερη η INTERAMERICAN και τρίτη η Generali.
Πηγή: nextdeal.gr