Την κατρακύλα ακολουθούν και φέτος τα ασφάλιστρα Αστικής Ευθύνης Οχημάτων, με τα τιμολόγια των εταιρειών να διαμορφώνονται, μετά την πάροδο των τριών πρώτων μηνών του έτους, χαμηλότερα κατά περίπου 3 έως 5% σε σχέση με πέρυσι.
Αν και εκ πρώτης όψεως η μεταβολή δείχνει να είναι ήπια, από μια δεύτερη «ανάγνωση» διαπιστώνεται ότι πρόκειται για τη… σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι, δεδομένου ότι ήδη από την αρχή της κρίσης τα ασφάλιστρα έχουν μειωθεί κατά περίπου 50% και υπό αυτή την έννοια κάθε νέο ψαλίδισμα των τιμολογίων προκαλεί ισχυρούς πονοκεφάλους στα επιτελεία των ασφαλιστικών εταιρειών.
Κι όλα αυτά, ενώ η αγορά ανέμενε φέτος σταθεροποίηση των ασφαλίστρων στα επίπεδα του 2015.
Δεν είναι λίγοι οι ασφαλιστές που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις επιπτώσεις που θα υπάρξουν στην αγορά αν και εφόσον η τάση αυτή συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα, σε μια περίοδο μάλιστα που το Solvency ΙΙ πιέζει τις ασφαλιστικές εταιρείες για περισσότερα κεφάλαια και μια πιο συντηρητική πολιτική τιμολόγησης των προϊόντων τους.
Πάντως, αν κάτι αφήνει την αγορά να αναπνεύσει είναι οι μειωμένοι δείκτες ζημιών, λόγω αφενός της μείωσης του αριθμού των τροχαίων ατυχημάτων και αφετέρου του γεγονός ότι η μέση ηλικία του στόλου με τα κυκλοφορούντα οχήματα αυξάνεται και άρα τα ανταλλακτικά και οι επισκευές κοστίζουν λιγότερο.
Ωστόσο, όμως, αντί οι εταιρείες να εκμεταλλευθούν την ευνοϊκή αυτή συγκυρία, έχουν ριχθεί σε έναν ανελέητο ανταγωνισμό που μόνο προβλήματα θα προκαλέσει.
Πηγή: insuranceworld.gr
Write a comment: